Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля кажете ми колкото може повече за 164 2.0 ts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    тест

    Ей,вие двамата,я единия да се обади на другия и да свършите работа,а?
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #32
      Кефо,

      Понеже явно ти си най-напред с материала за 164-те искам да те питам някои неща (ако може разбира се):

      -къде се намира горивния филтър на 2.0 TS и лесно ли се сменя?
      -сменял ли си свещи и с какви?
      -нещо се мъчи и дави при тръгване и работи неустойчиво като е студена - имаш ли идея?

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Carom3d
        е батенце още нямам и такива екстри ама скоро ще си направя :) но остава факта ,че не мога да тествам тоя климатроник и това си е : нещо не става ... сега остава и той да не работи баааах
        Ми, като не може заеби го и тва е.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kirils
          Кефо,

          Понеже явно ти си най-напред с материала за 164-те искам да те питам някои неща (ако може разбира се):

          -къде се намира горивния филтър на 2.0 TS и лесно ли се сменя?
          -сменял ли си свещи и с какви?
          -нещо се мъчи и дави при тръгване и работи неустойчиво като е студена - имаш ли идея?
          Аз съм с дизел Нещата около двигателя не ги чаткам много освен ако не е дизел. Филтъра е след б. помпа.Търси го някъде

          Comment


          • #35
            инфо

            Кефо,дай му на момчето инфо,или поне линковете,дето ти дадох
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #36
              :shoking: Който няма мозък за нищо... не помни, като мен.Въобще съм забравил, че има това инфо от теб.

              Да даде мейл и ще му ги пратя

              Comment


              • #37
                инфо

                Дал съм му линковете на момчето,не се притеснявай
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #38
                  Кефо,

                  вече ми дадоха линковете, но ако имаш и нещо друго: kiril@isu.bg

                  Comment


                  • #39
                    Имам но са общи работи.. Нищо което да ти свърши работа.

                    Comment


                    • #40

                      Теста на климатроника го правиш, като дадеш на контакт, натискаш да работи на Екон, натискаш и задържаш копчето на предния десен прозорец( за вдигане), натискаш копчето от климатроника да духа само в лицето и натискаш Ауто.Това го правиш при положение, че държиш всичките копчета натиснати иначе нищо няма да стане.Ще надуе вентилатора, след което ще премигле няколко пъти там където пише температурата и ще изпише някакви числа.Запомни ги и кажи да видиме дали е открило някакви грешки.След всичко натисни Ауто и си готов.

                      Препоръчвам ти да го сменяш докато е време климатроника да не отчупи някоя клапа, щото после лошо.... 50лв струва втора ръка.....
                      Обаче аз мисля, че направих теста (поне така си мисля де) Натиснах копчетата и на дисплея за температурата започнаха да мигат "88", като спря вентилаторът числото беше "0". Ще съм много благодарен ако кажете какво е положението?

                      Comment


                      • #41
                        Бравооооо имаме учасник справил се успешно със задачата

                        При мен го изписва същото.Това е сензора за скоростта, но при старите модели климатроника не взима данни от него.Просто няма вклучен кабел в него и затова го отчита като грешка.

                        Comment

                        Working...
                        X